cestovní kancelář Grand Afrika

úterý 21. června 2016

"Splňte si svůj sen na safari v Africe



Touha poznávat a objevovat je člověku vlastní. Většina z nás si na ni vzpomene zpravidla při myšlenkách na dovolenou. Neobyčejnou náhodou a díky velkému štěstí jsme mohly využít služeb profesionálů v CK Grand Afrika, kde nám z našich představ dokázali během několika málo dnů stvořit realitu. Jedinečnou a výjimečnou! Byli připraveni se o nás skutečně postarat a z našich snů udělat nezapomenutelné zážitky. V rezervaci Entabeni v Jihoafrické republice jsme poznaly kus krásné země, která nás nadchla svoji nikdy nenudící krásou a zejména pak dokonalým profesionálním přístupem personálu v resortech Lakeside a  Ravineside. a zejména pak našeho trpělivého a znalého průvodce. Každý den na safari jsme tak zažily na vlastní oči a kůži neopakovatelný, a ničím nenahraditelný pocit, kdy se vám vzrušením chvěje hlas, a bylo úplně jedno, jestli se pohybujete mezi stohlavými stády býložravců anebo jste jen několik metrů od řvoucího lva. Velká pětka neboli Big Five (lev, levhart, buvol kaferský, a samozřejmě slon) nás uchvátila a již dnes víme, že se do Afriky vrátíme.
Přejeme Vám touto cestou mnoho dalších spokojených a nadšených klientů, tak jako jsme byly my a mohly si tak přivézt ze země duhového národa - Jihoafrické republiky (JAR), nabízející neopakovatelnou směsici barev, přírody, obyvatel, chutí, vína, mnoho krásných vzpomínek, dojmů a nepřeberné množství fotek.


CK Grand Afrika zprostředkovává zájezdy do míst, o nichž většina Evropanů jenom sní.



R+X"

(reference od klientů zaslané CK Grand Afrika 21.6.2016, nekráceno)




2 komentáře:

  1. Dovolená v Africe je i můj sen. Třeba se mi někdy splní :-) . Momentálně ale stavíme dům, který je přednější než nějaká exotická dovolená, takže nám těch volných peněz moc nezbývá. Mně to ale nevadí. Máme karavan a jsem ráda, když alespoň na týden někam jedeme a odpočineme si :-) . Pojedeme na Pálavu, kde jsme už jednou byli, tak už se těším :-) . Manžel navíc objednal do karavanu mobilní aklimatizaci ze Vzdušínu, tak o to lepší si myslím, že dovolená bude :-) .

    OdpovědětVymazat
  2. Tak třeba Afrika mě nikdy vlastně až tak nelákala. Ale je pravda, že kdybych měla možnost, tak určitě pojedu. Co se Afriky týče, tak jsem byla akorát v Tunisku a tam to bylo pěkné. Letos mě ale žádná exotická dovolená nečeká. Místo toho jsme raději zvolili klasické Chorvatsko. Konkrétně chceme jet do Rijeky, tam jsem ještě nebyla. :)

    OdpovědětVymazat